QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
FORD
Szukaj 

Polskie contact center najlepsze w Europie

4Life Direct, polski pośrednik ubezpieczeń na życie direct, po raz kolejny został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. Nagrodę przyznano na corocznym Kongresie Contact Center World, który odbył się w Wiedniu. W 2012 roku 4Life Direct zdobył tytuł najlepszego contact center na świecie i w tym roku zamierza ponownie ubiegać się o ten tytuł.


Nagroda przyznawana jest przez zrzeszające ponad 130 000 członków stowarzyszenie The Global Association for Contact Center Best Practices. 4Life Direct konkurował z ponad z firmami z całej Europy.


- Zdobycie tak prestiżowej nagrody po raz drugi z rzędu jest odzwierciedleniem poświęcenia i ciężkiej pracy naszych pracowników. Świadczy również o ich najwyższym profesjonalizmie i jakości świadczonych usług. To ich nagroda i jesteśmy z nich bardzo dumni – powiedział Francois Marais, Dyrektor Zarządzający 4Life Direct w Polsce.


4Life Direct został również wyróżniony za wysoki standard jakości, jaki zapewnił klientom w ubiegłym roku. - Wyróżnienie za Jakość Obsługi Klientów na międzynarodowym poziomie jest jednym z najbardziej cennych osiągnięć jakie mogliśmy zdobyć w tym roku – podkreśla obecna na Kongresie Marta Klicka-Lewandowska, Menadżer Działu Kontroli Jakości 4Life Direct.


Przypomnijmy, że 4Life Direct był pierwszą w historii polską firmą, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Podczas ubiegłorocznego finału w Las Vegas firma konkurowała z wielkimi międzynarodowymi organizacjami takimi jak: DHL, Philips, Vodafone, FedEx, China Bank czy Volkswagen. Tegoroczny finał odbędzie się w listopadzie.


- Naszym celem jest utrzymanie tej pozycji również w tym roku – zapowiada Bruce Howard, prezes 4Life Direct. Bruce Howard podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami contact center podczas wrześniowego IX Kongresu Contact Center w Warszawie.


Źródło: 4Life Direct

10.07.2013


Tagi: contact center, nagroda, 4Life Direct


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

Z przyjemnością informujemy, że nasz najemca, firma Talex S.A. oraz zarządzający...

WROCŁAW - BIURA KLASY A NA SPRZEDAŻ

foto

Na sprzedaż nowoczesne biura klasy A w nowopowstającym biurowcu SQ Business Center...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Łączymy sprzedających i kupujących na wspólnej...

KINNARPS - MEBLE

foto

Pod hasłem „OTWARCI NA ZMIANY” (OPEN FOR CHANGE) na tegorocznych targach Orgatec Kinnarps przedstawił...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Od połowy lipca, WCL oferuje do wynajęcia obiekt magazynowy o pow. 1650 m2 z 12 bramami...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...